Monday, December 01, 2014

Królewskie oblicze

Już jakiś czas temu zastanawiałam się nad kupnem jednego lub kilku naparstków z tej serii. Teraz nawet nie wiem ile ich jest, bo znikły już z aukcji internetowych. Do mnie trafiło sześć z nich.




Początkowo nie marzyłam o posiadaniu ich w swojej kolekcji, bo - moim zdaniem - Królowa Elżbieta jest na nich przedstawiona dość nieudolnie. Potem jednak pomyślałam sobie, że będą ciekawym elementem zbioru i nawet trochę żałuję, że nie uda mi się - przynajmniej na razie - dokupić pozostałych.

A co Wy o nich myślicie?

naparstek.com.pl
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

8 comments:

mallaneska said...

Podobieństwa nie widzę , ale z wizją artysty się nie dyskutuje :)
Ciekawa kolekcja.
pozdrawiam

imawe said...

Zapewne są wyjątkowo inne od innych naparstków z Królową.Mi się osobiście bardzo podobają:)
Pozdrawiam

Pumukymanualidades said...

Todo llega y por fin conseguiste estos seis dedales que son muy bonito....
Besos

Danusia said...

Jeden maluje lepiej, drugi inaczej ... ale naparstki są inne i w tym ich uroda.
Aga, jakbyś miała ochotę na szydełkowce, to zawsze możemy się umówić.
Cieplutko pozdrawiam :)

Elisabete said...

Congratulations for yours new thimbles!
They are very elegants.
Kiss

Agnieszka said...

Danusiu, na pewno się odezwę :)

Amélia said...

Very interesting thimbles!
Kisse.

Unknown said...

Ja mam tylko dwa z tej serii.Mysle, ze taki byl "zamysl" artysty, aby byly nieco inne.Jest chociaz o czym podyskutowac, a nie tylko ochy i achy jak my to mamy-zbieraczki naparstkowe.Ciagle sie tylko zachwycamy naparstkami, a tu prosze-znalazly sie takie okazy, ktore podobaja sie mniej lub bardziej hihihi

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com