Wednesday, February 18, 2015

Dziękuję za głosy w konkursie na Blog Roku 2014 i pierwsze naparstki z Kenii!

Wielkie dzięki za wszystkie tegoroczne głosy w konkursie na Blog Roku! Tym razem udało się zająć 59 miejsce. Także troszeczkę gorzej niż w 2013 roku, ale najważniejsze, że wsparliśmy wspólnie Fundację Dzieci Niczyje!


Chciałabym się jeszcze pochwalić dwoma nowymi okazami - pierwszymi w mojej kolekcji naparstkami z Kenii. Są wykonane z kamienia, a wzory chyba zostały wyryte jakimś ostrym narzędziem, coś jak na pisankach. Jak Wam się podobają?

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

9 comments:

mallaneska said...

oj , jest się czym chwalić , rarytasiki :)

strelicja said...

Gratuluję!
Naparstki wyjątkowe :) Niemal z końca świata ;)
Pozdrawiam serdecznie :)

İrinA said...

очень понравились, очень интересные!

Pumukymanualidades said...

Hermosos
Besos

Unknown said...

Dla nas i tak jestes najlepsza :-).A naparstki swietne, polowalam kiedys na ebayu na takie, ale niestety ceny jak dla mnie sa nieosiagalne.

Agnieszka said...

Dziękuję Kochana! :) A mi się chyba poszczęściło tym razem, bo wylicytowałam za przyjemną sumę. Pozdrawiam!

Maria said...

Your collection is beautiful, and your fantastic thimbles,Greetings

Unknown said...

Wlasnie tak jest z tym ebayem, ze czasami sie poszczesci i uda sie upolowac cos cennego w przyjaznej cenie :-).Buziaki

Elisabete said...

It's fantastic!
Kiss

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com