Thursday, September 24, 2015

Wymianka z Xymcia-dm

Dotarła do mnie wczoraj paczuszka wymiankowa od naszej naparstkowej Koleżanki o tajemniczym pseudonimie Xymcia-dm! Jestem iście onieśmielona ilością skarbów, jakie dostałam.

Szczególnie urzekła mnie własnoręcznie wyhaftowana myszka wystrojona w naparstek! Zawiśnie na pewno na jakimś honorowym miejscu i będzie strzec kolekcji :) Przyszły jeszcze trzy figurki z myszkami, nadmorskie znaleziska w słoiczkach, dwie pocztówki i coś słodkiego.



Naparstki, który sobie wybrałam urzekły mnie komiksowymi, żartobliwymi wzorami. Wszystkie są w tym samym stylu, także uzbierał się z tego całkiem ładny komplecik. Bardzo dziękuję za cudną wymiankę! Tym bardziej mi miło, że to pierwsza wymianka Xymci!


http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

13 comments:

mallaneska said...

Świetna wymianka :)Xymcia to kobieta o Wielkim serduchu.
Naparstki urocze , bardzo mi się podobają.Haftowana mycha mnie urzekła.
A na pocztówce to jak się nie mylę tekst kaszubskiej piosenki :)

Elisabete said...

It's all gorgeous!
Kiss

Ирина(Ирика) said...

Да,мышь чудесная!!!
С пополнением коллекции))

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Magníficos e belos dedais.
Um abraço e continuação de uma boa semana.

taniec z igłą i naparstkiem said...

śliczna myszka i naparstki ręcznie malowane. Piękne.Pozdrawiam

Amélia said...

Bonita surpresa!!
O bordado e os dedais são muito bonitos.
Beijos

taniec z igłą i naparstkiem said...

Śliczna myszka i naparstki przeurocze. Pozdraiwam.

Unknown said...

Xymcia Ty to szalona kobieta musisz byc!Wszystko piekne i nie wiem czym najbardziej jestem zafascynowana, czy naparstkami, myszkami,haftem , czy pocztowkami, ktore rowniez z corka zbieramy.No szal istny.Usciski dla Was obu.

damar5 said...

Swietne sa Dabki :)
Bardzo udana wymianka:)
Poz.Dana

strelicja said...

Już wczoraj na blogu Xymci zachwalałam wszystko :)
Tu powtórzę - rewelacja!
Właśnie dostałam wzór na myszę i też sobie taką wyhaftuję do pilnowania kolekcji :)
Pozdrawiam, Agnieszko, serdecznie!

Xymcia-dm said...

Aga bardzo się cieszę , że udała mi
się ta wymianka z Tobą i jesteś zadowolona ;)

Ewka kto ma dobre serducho to ja już wiem :p = ja
tylko szalona jestem jak napisała Marta ;)

Marta jak będziesz grzeczna dostaniesz to samo hihihi ;)

imawe said...

Ale super wymianka,myszka z naparstkową czapeczką mnie oczarowała:)

Anek73 said...

Fantastyczne naparstki! :)

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com