Friday, March 11, 2016

Niespodzianka od Marty

Troszkę mam zaległości. Na regale czeka stado nowych okazów do umieszczenia na swoich miejscach i do zaprezentowania na blogu. Dzisiaj chciałabym pokazać naparstek - niespodziankę!

Kilka dni temu przyszła do mnie przesyłka, jak doczytałam na kopercie od Marty! Niestety po rozpakowaniu okazało się, że poczta nie obeszła się zbyt elegancko z moim prezentem, ale... uparłam się, posklejałam naparstek i oczywiście postanowiłam, że zostaje w kolekcji. Z podróży do Portugalii Marta przywiozła dla mnie także piękną, korkową zakładkę. Bardzo dziękuję! Jeszcze się z taką nie spotkałam. Pochłaniam właśnie kolejną biografię i zakładka świetnie się sprawuje!

Martusiu, bardzo, bardzo dziękuję za przemiłą niespodziankę! :)



http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

9 comments:

strelicja said...

Śliczny :)

Jadwiga Król said...

Ojej jaka szkoda,bo naparstek jest piękny.Może był źle zabezpieczony??:) Pozdrawiam

mallaneska said...

Bardzo miła niespodzianka.Precyzyjnie skleiłaś ten naparstek.
Pozdrawiam

Anek73 said...

Taki piękny! Szkoda, że się zgniótł... ale - tak jak pisze Jadwiga -chyba był źle zabezpieczony...

Ирина(Ирика) said...

Жаль конечно,но смотрится хорошо)

cornelka2 said...

Oj szkoda bo przepiekny naparstek ale poklejony i tak jest cudny pozdrawiam

Elisabete said...

A nice gift of my country.
Kiss

Unknown said...

Alez jestem wsciekla :(.

Xymcia-dm said...

Piękny szkoda ,że poczta nawaliła buuu :(
Marta nie przejmuj się Aga skleiła i nie starcił
on na uroku ;) Buziaki :*

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com