Friday, September 22, 2017

Zagubiony leśny przyjaciel

Naparstki zbieram już od ładnych paru lat, a ciągle znajduję coś nowego i czegoś nowego się dowiaduję. Muszę przyznać, że takie odkrycia dają zbieraczowi mnóstwo radości i satysfakcji. Czasem wyszperam coś w internecie, a czasem - tak jak miało to miejsce tym razem - ktoś podzieli się ze mną swoim znaleziskiem.

Buszując po mojej stronie, Marta zauważyła, że w serii wytwórni Franklin Porcelain "Friends of the Forest" najwyraźniej brakuje jednego zwierzaka. Leśni przyjaciele są w moim zbiorze już od ładnych paru lat, ale byłam przekonana, że mam już cały zestaw. Tymczasem, dzięki Marcie, uzupełniłam serię o brakującego skunksa i teraz już wiem, że w skład kolekcji wchodzi piętnaście, a nie jak wcześniej sądziłam czternaście, elementów.


Całą serię "Friends of the Forest" możecie obejrzeć na stronie mojej kolekcji. Zapraszam!

Marto, raz jeszcze wielkie dzięki za czujność! Przy okazji wszystkich gorąco zachęcam do współtworzenia bazy informacji na stronie kolekcji. Liczę na Wasze uwagi, komentarze, spostrzeżenia i znaleziska! Kontaktujcie się ze mną za pośrednictwem bloga lub strony.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcie, wykorzystane w tym artykule jest moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

7 comments:

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Uma ternura este belo dedal.
Um abraço e bom fim-de-semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

Pumukymanualidades said...

Bello dedal
Besos

Ирина(Ирика) said...

To dobrze, gdy kolekcja jest gotowa!
Jest to bardzo interesujący naparstek.
Ogólnie naparstki nie są standardowe kształty bardzo atrakcyjne!

Jadwiga Król said...

Jak to miło jest,że można jeszcze liczyć na bezinteresowne wsparcie koleżanek,brawo!!!Pozdrawiam

Anek73 said...

Bardzo milutki skunks! :)

http://przystanek-klodzko.pl/

mallaneska said...

Fajnie dowiedzieć się czegoś nowego :)

Unknown said...

Cieszę się, że pomogłam :).

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com