Monday, July 09, 2018

Fiołkowy czepiec

Dzisiaj prezentuję mój pierwszy naparstek-czepek i, jak się okazało, zarazem pierwszy egzemplarz z serii wytwórni Francesca o nazwie "Floral bonnets" (Kwiatowe czepce). Mój kapelusik zdobi ręcznie malowany fiołek.


Naparstek dostałam w oryginalnym pudełeczku, jak na prawdziwy kapelusz przystało. Bardzo podoba mi się dopracowanie nawet w tym szczególe.

Jak Wam się podobają takie naparstki - nie-naparstki? Lubicie? Nie lubicie? Zbieracie? Omijacie?

Naparstek znajdziecie na stronie mojej kolekcji w zakładce Wielka Brytania, a także w seriach fabryki Francesca. Serdecznie zapraszam do zwiedzania!

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

10 comments:

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Que maravilha muito bonito e original.
Um abraço e boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

Elisabete said...

Wonderful!
Have a good week.
Kiss

Jadwiga Król said...

Szczerze powiedziawszy to pierwszy raz widzę taki naparstek:)Ale bardzo mi się podoba:)Pozdrawiam

Unknown said...

Czaiłam się kiedyś na te naparstki na ebayu, ale chyba cena była zbyt wysoka i odpuściałam. Bardzo ładny. Pozdrawiam

Pumukymanualidades said...

Es muy hermoso
Buena semana
Besos

ThimbleLady said...

Jaka perełeczka! Jednak jestem laikiem w temacie naparstków. Nawet nie wiedziałam, że takie naparstkowe czepce istnieją... Pozdrawiam słonecznie

Ирина(Ирика) said...

ОООо,мне очень нравятся такие напёрстки!!!
Особенно,что они фиолетовые!!!
Поздравляю,отличное пополнение!

cornelka2 said...

No takiego naparstka nie widzialam i slicznie byl zapakowany cudenko !! Pozdrawiam

strelicja said...

Fajny kapelusz :)
Pewnie, gdyby był pamiątką z wyjazdu, to bym go kupiła :)

Anek73 said...

Świetny! Ja mam granatowy kapelusik-czepek z USA :)

https://przystanek-klodzko.pl

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com