Sunday, September 23, 2018

Nowe naparstki z Thimble Collectors Club (TCC)

Sporo się ostatnio dzieje. Działam na różnych polach, więc czasu jak zawsze za mało, a doba za krótka. Do tego nie udaje mi się w ostatnim czasie jakoś szczególnie zasilać kolekcji, ale to nie tyle ze względu na realizowanie się na innych polach, ale na fakt, że zrobiłam się też z biegiem kolejnych lat zbieractwa dużo bardziej wybredna. A jak to jest z Wami?

Dzisiaj jednak mam Wam do pokazania trzy nowości z Thimble Collectors Club. W sumie jest ich już u mnie niespełna czterysta. Wszystkie możecie obejrzeć na stronie kolekcji w zakładce dedykowanej temu zestawowi.

Dwóm okazom nadano nazwy związane z przejażdżkami. Pierwszy z nich przedstawia lot na czarodziejskim dywanie, drugi, ozdobiony na wierzchu kryształem, trojkę, kojarzoną raczej z rosyjskimi klimatami.


Na trzeci naparstek polowałam od kilku lat, bo niezwykle podobał mi się wzór. Na żywo nie jest aż tak urzekający - kalkomania nie pierwszej jakości, a złoto, jak dla mnie, nieco zbyt złote. Ciekawy jest wierzch, który wygląda jakby było tam miejsce na kryształek, ale go nie ma (podobnie jak w naparstku z kocurami innej wytwórni)... Macie może jakiś pomysł jaka jest geneza takiego zdobienia topu?


Wszystkie dzisiejsze nowości pochodzą z Wielkiej Brytanii, dlatego umieściłam je oczywiście także w brytyjskiej zakładce na stronie.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

10 comments:

Anna said...

Śliczne nabytki do kolekcji.

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

São muito belos estes dedais da TCC.
Um abraço e bom Domingo.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

Elisabete said...

Gorgeous thimble!
Have a good sunday.
Kiss

Unknown said...

Ja ostatnio również przystopowałam trochę z naparstkowymi zakupami. Moja kolekcja rośnie powolutku, bo również jestem wybredna. Najbardziej interesują mnie teraz naparstki z różnych części świata i na tym ostatnio się skupiam. Pozdrawiam serdecznie.

Pumukymanualidades said...

Son muy bonitos
Besos

Ulencja said...

Twoja kolekcja jest tak piękna, że troszkę "zazdraszczam"....Chciała bym ja zobaczyć...Gorące buziaki pa..

Jadwiga Król said...

Agnieszko zawsze Ciebie podziwiam za te rarytaski:)Pozdrawiam

cornelka2 said...

wspaniale okazy zlapalas pozdrawiam

strelicja said...

U mnie, tradycyjnie, wszystkiego powoli przybywa. Zależy od tego, czy gdzieś jadę, czy nie ;)

tülin said...

Hi my friend!

How is beautiful thimbles.
Kiss

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com