Saturday, November 28, 2020

Zagadka - seria Nativity of Jesus

Ostatnio dotarły do mnie kolejne naparstki z serii brytyjskiej wytwórni Sutherland o nazwie "Nativity of Jezus", czyli narodziny Jezusa. Wszystkie okazy są w kobaltowo niebieskie. Zdobią je biblijne scenki w kolorach złota i bieli. Każdy egzemplarz zwieńczony jest przezroczystym kryształkiem.

I teraz zagadka... Dotychczas byłam przekonana, że jest to zestaw 12 naparstków, ale właśnie pojawił się u mnie 13. Wiecie może ile ich jest? Spotkaliście się gdzieś z całym zestawem?

Naparstki znajdziecie na stronie mojej kolekcji w sekcji Wielka Brytania oraz zakładce dedykowanej serii Nativity od Jesus. Zapraszam :)

*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

10 comments:

Anna said...

Przepiękna kolekcja! Nie wiem ile ich jest, ale mogłoby być duuuuużo więcej, bo są niezwykłe :)

Ирина(Ирика) said...

Очень красивый напёрсток!
Цвет такой интересный!

Pumukymanualidades said...

Son preciosos, me gustaría verlo todos.
Besos

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Uma bela colecção de dedais de Natal.
Um abraço e boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

Ulencja said...

Piękne te świąteczne naparstki. Pozdrawiam pa...

strelicja said...

O matko! Ale piękne!!!
Pozdrawiam serdecznie :)

Amélia said...

Magnificient thimble
Kiss

Elisabete said...

So great!
Kiss

Elisabete said...

Happy new year 2021!
Kiss

Claudia said...

Que lindo color, estupendo dedal!!

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com