Tuesday, February 09, 2021

Bajkowe szklane naparstki

Dzisiaj prezentuję bardzo ciekawy zestaw naparstków, który udało mi się jakiś czas temu wypatrzyć na jednej z aukcji internetowych. Są to postaci z bajek Walta Disneya. Przyszło do mnie pięć naparstków: Myszka Mickey, Myszka Minnie, Myszka Mickey czarodziej, Kaczor Donald oraz Dzwoneczek.

Jedną myszkę miałam u siebie już chwilę wcześniej. Sądziłam, że będzie na wymianę, ale - gdy przyjrzałam się z bliska - okazało się, że naparstki się różnią (zerknijcie na zdjęcie powyżej).

Na stronie mojej kolekcji możecie zobaczyć więcej zdjęć, ale tutaj dołączyłam te, które zrobiłam podświetlając naparstki lampką (oprócz Dzwoneczka). Jestem bardzo zadowolona z efektu, bo udało się pięknie podkreślić kształty postaci.

Nie mam pojęcia czy okazy ze zdjęć można ująć w jakąś serię (szczególnie zerkając na te dwa, niby podobne, a jednak różne mysie pyszczki). Pięć z nich to przezroczyste naparstki ozdobione figurkami ze szkła sodowego. Figurka na szóstym naparstku (Dzwoneczek) jest w kolorze złotym.

Wszystkie naparstki możecie zobaczyć z bliska i polubić (korzystając z gwiazdek przy każdym okazie na mojej stronie) w zakładce Stany Zjednoczone.

*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

7 comments:

strelicja said...

Bardzo ładne :)
Pozdrawiam serdecznie :)

cornelka2 said...

Ale zlowilas cudenka pozdrawiam

Ирина(Ирика) said...

Очень хорошая мышь!!!Такие полупрозрачные очень выигрышно смотрятся!)

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

São espetaculares.
Um abraço e bom fim-de-semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

Jadwiga Król said...

Wowww!!!Przepiękne i jakie oryginalne:)Pozdrawiam

Ulencja said...

Piękne te szklane naparstki. Nie mam w swoich zbiorach takiego...Pozdrawiam pa...

Amélia said...

Fantastic!
Kiss

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com