Sunday, October 27, 2013

Nowe naparstki z Thimble Collectors Club

No ładnie... zapomniałam zrobić zdjęcia nowych gablotek. Ehh... Najpierw nie było dobrego światła, potem nas nie było, a potem zapomniałam właśnie. Swoją sklerozę poskromiłam robiąc wszystko od razu, ale o tej porze też już niestety nie poszaleję z aparatem. Pilnujcie mnie proszę!

Nareszcie okiełznana strona Mojej Kolekcji Naparstków dodała mi zbieraczowych skrzydeł! Sporo ostatnio nowych zakupów, a - co za tym idzie - także nowości na stronie :) Przybyła między innymi nowa dostawa okazów z Thimble Collectors Club!

Czerwony mak, Sutherland (Wielka Brytania)

Art deco, Celtic Cross Pottery (Wielka Brytania)

Gil, Royal Chelsea (Wielka Brytania)

Zabawki, Westchester China (Stany Zjednoczone)

Wiatrak Delft, Freiberger Porzellan (Niemcy)

Łódź na kanale, Aynsley (Wielka Brytania)

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

1 comments:

strelicja said...

Wszystkie wyjątkowo piękne! Naprawdę :)

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com