Saturday, March 12, 2016

Koreańskie naparstki z jedwabiu

Wielce byłam ciekawa, jakie wzory do mnie trafią, bo na aukcji internetowej kupiłam zestaw pięciu naparstków o losowo wybieranych zdobieniach. Bardzo się cieszę, bo przyleciały do mnie prawdziwe cudeńka.

Te charakterystyczne, koreańskie okazy wykonane są z jedwabiu i zdobione kolorowymi, haftowanymi motywami roślinnymi. Na zdjęciu uwieczniłam także oryginalny papier, w który zapakowane były naparstki.



Bardzo lubię te jedwabne drobiazgi, naturalnie za oryginalną technikę wykonania, a poza tym za piękne, soczyste kolory. Są lekusieńkie. Nie mam pojęcia, co mają w środku, bo nie mam zamiaru poświęcań ani sztuki na zgłębienie tej tajemnicy, może po prostu karton. Najbardziej podoba mi się ten ostatni, w kolorze intensywnej zieleni, a Wam, który przypadł do gustu? :)




Łącznie w kolekcji mam już dziewięć jedwabnych egzemplarzy. Wszystkie możecie obejrzeć na mojej stronie w zakładce Korea Południowa. Zapraszam :)

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

12 comments:

mallaneska said...

Piękne są wszystkie . Najbardziej podoba się niebieski :)
Pozdrawiam

Ulencja said...

Pierwszy raz widzę takie cuda....Są niesamowite....Pozdrawiam pa...

Jadwiga Król said...

Ojej!!! wszystkie są piękne!! Już sobie wyobrażam jak wyglądają na żywo:) Pozdrawiam

Anek73 said...

Cudowne! Nie wiem, który najpiękniejszy! Wszystkie wspaniałe! :)

Elisabete said...

So gorgeous! I have two.
Kiss

cornelka2 said...

Nie wiedzialam ze sa naparsti z jedwabiu sa boskie i wszystkie przecudne ciekawe jakie sa na zywo oj patrze i nadziwic sie nie moge pozdrawiam

Pumukymanualidades said...

Una colección de dedales muy original.
Besos

tülin said...

I have not. So lovely, pretty.
Have a nice week dear.
Kisses

Unknown said...

Podobaja mi sie wszytskie bez wyjatku :).

Ирина(Ирика) said...

Красивые!!!Интересное решение)
Мне с вишнями больше всего понравился.

Dedales de bilbao said...

Son muy originales, yo tambien tengo.
Besos!

Xymcia-dm said...

Nawet one ciekawe są chodź mnie nie powaliły hihi ;)
Ale każdy zbiera co lubi - buziaki :*

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com