Sunday, August 07, 2016

Wymianka z Lourdes z Hiszpanii

Dzisiaj, dla odmiany, newsy wymiankowe! Przyleciały do mnie przed weekendem naparstki od Lourdes z Hiszpanii. W zestawie znalazły się nie tylko hiszpańskie okazy, ale także cztery nowe egzemplarze z Ekwadoru, z lubianej przeze mnie roślinnej kości słoniowej (więcej możecie poczytać tutaj). Bardzo dziękuję za świetną wymianę!



Nowe naparstki możecie w pełnej okazałości podziwiać na mojej stronie w zakładkach Hiszpania oraz Ekwador :) Jak Wam się podobają? Jak się mają Wasze wymiankowe plany?

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

11 comments:

Jadwiga Król said...

Przepiękne naparstki.Ja też czekam na paczuszkę od Lourdes:) Pozdrawiam

strelicja said...

Przepiękne!

Anek73 said...

Zachwycające! Szczególnie te 4 czarno-białe :)

cornelka2 said...

Przepiekna wymianka same okazy!!!!ojojojoj pozdrawiam

OxiGra said...

Cudowne wszystkie! A te czarno-białe WOOOOWW!!!

Pumukymanualidades said...

Preciosos todos , para la colección que aumenta.
Besos

Ирина(Ирика) said...

Хорошие!!Мне особенно с фигурками нравятся))

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Magníficos e belos dedais.
Um abraço.

imawe said...

Przepiękne:)Pozdrawiam

Xymcia-dm said...

Piękna wymianka :)

izachica111 said...

Te kamienne od razu rzucają się w oczy. Po dokładnym obejrzeniu widzę różnorodne naparstki :)

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com