Thursday, September 19, 2019

Nowości millefiori i rozwiązanie zagadki nazw naparstków kryształowej serii Sutherland

Do mojej kolekcji dołączyły nowe kolory szklanych naparstków stworzonych w technice zwanej millefiori. Zapraszam Was na stronę mojej kolekcji. Wszystkie okazy możecie znaleźć wpisując w wyszukiwarkę słowo millefiori, a nowe egzemplarze szkockiej wytwórni Caithness Glass zamieściłam oczywiście również w zakładce Wielka Brytania.



Chciałam jeszcze dzisiaj serdecznie podziękować Ewie za pomoc w zidentyfikowaniu właściwych nazw naparstków z serii wytwórni Sutherland o nazwie Dreams of Tranquilty, o której pisałam w poprzednim notce. Teraz wszystkie okazy mają już właściwe tytuł. Ewuniu, nie mam pojęcia gdzie udało Ci się znaleźć te informacje! Bardzo, bardzo dziękuję za pomoc! Dzięki Tobie wiem co mam i wiem też czego jeszcze szukam :)


http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

8 comments:

Pumukymanualidades said...

Hermosos todos
Besos

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Lindo estes belos dedais, aproveito para desejar um bom fim-de-semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

Jadwiga Król said...

Oj piękne są te okazy!!Ciekawa jestem gdzie udało Ci się je zdobyć???Pozdrawiam

Elisabete said...

GORGEOUS!
Kiss

Ирина(Ирика) said...

Они шикарные!!!
Очень такие нравятся,в моей коллекции нет ещё ни одного прозрачного)
Поздравляю!!!

Piegucha said...

Cudne!!!!!!!! I jak fajnie sfotografowane. I ja jeden taki trafilam, ale w fiolecie. Czekal na mnie w sklepie ze starociami w Holandii :)

strelicja said...

Ależ piękne!
Pozdrawiam :)

cornelka2 said...

Przepiekny okaz pozdrawiam cieplutko

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com