Sunday, September 08, 2019

Kryształowa seria Sutherland

Pomimo szczerych chęci, nie udaje mi się ostatnio przygotowywać wpisów częściej. Mam nadzieję, że mimo to zaglądacie w moje blogowe progi. Zasiadam do pisania, a tu się okazuje, że upłynęły już dwa tygodnie. Czas pędzi jak oszalały, a słoneczne dni skłaniały raczej do przebywania na dworze. Może jesienią się poprawię.

Dzisiaj chciałabym Was zaprosić do sekcji serie na mojej stronie, gdzie zakładka Dreams of Tranquilty skrywa niezwykły zestaw naparstków brytyjskiej wytwórni Sutherland. Każdy zwieńczony jest na wierzchu kryształem Swarovskiego. Na mojej półce na razie gości dziesięć z dwunastu egzemplarzy z tej kolekcji.



Poszczególne okazy ponazywałam od dominujących w zdobieniach kolorów, bo niestety nie udało mi się odnaleźć co prezentuje seria i jak nazywają się poszczególne egzemplarze. Może wiecie coś na ich temat? Może są to obrazki prezentujące pory roku, albo - jako, że jest ich dwanaście - miesiące.

Sama seria również nazywa się tajemniczo. Nie podjęłam się próby przetłumaczenia jej na polski.



W zestawie brakuje mi dwóch naparstków. Tylko jak ja teraz dojdę których?

Wszystkie okazy z tego zestawu znajdziecie oczywiście także na stronie mojej kolekcji w zakładce Wielka Brytania.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

6 comments:

cornelka2 said...

No teraz szczeka mi opadla takich cudnosci nie widzialam przepiekna jest ta seria pozdrawiam Agus

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Uma maravilha estes belos dedais, aproveito para desejar um bom Domingo.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

Elisabete said...

Gorgeous!!!
Kiss

Jadwiga Król said...

Aga,wierzę w Ciebie-dojdziesz,dojdziesz!!!Pozdrawiam

OxiGra said...

Ooo jakie cudowne! Obrazki na naparstkach jak akwarelowe, a do tego idealnie kolorystycznie dobrane kryształy. Cudne są <3

mallaneska said...

Cudna seria , ja niestety posiadam tylko 3 naparsteczki.
Masz rację, każdy naparstek ma swoją nazwę :(numeracja w/g kolejności na Twojej stronie)
1.Water Garden
2.Tropical Sun
3.Peregrine Cliffs
4.Alpine Retreat lub Little Town
5. High Sierra
6.Lakeland Isles
7.Solace
8.Autumn Beeches
9.Moonlight Memory
10. Japanese Pagoda
Brakuje -

Windmill


Jungle Bird

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com