Sunday, September 29, 2019

Wysyp nowych naparstkowych lokalizacji - Azerbejdżan, Gruzja, Słowenia

Nie przybywa, nie przybywa, aż tu nagle naparstkowa mapa wzbogaciła się o trzy nowe pinezki!

Pierwszy okaz z Azerbejdżanu pojawił się u mnie dzięki uprzejmości wirtualnego Znajomego, Marka. Bardzo dziękuję. Nie dość, że pierwszy, to jeszcze bardzo ładny.


Stadko z Gruzji również zdobyła dla mnie internetowa Koleżanka z portalu społecznościowego, Joanna. Bardzo się cieszę, bo naparstki są wyjątkowo oryginalne, wykonane w różnych technikach, z różnych materiałów. Zresztą zobaczcie sami! Joasiu, bardzo dziękuję.



Na deser zostawiłam egzemplarz ceramiczny, który z wakacyjnych wojaży przywieźli dla mnie - zawsze o mnie pamiętający - Ania i Piotrek. Bardzo, bardzo Wam dziękuję za kolejne cudeńko z nowego miejsca!


Serdecznie Was zapraszam na stronę mojej kolekcji, gdzie znajdziecie te i kilka innych (to w Gruzji) nowych naparstków. Wszystko w odpowiednich miejscach, czyli Azerbejdżan, Gruzja, Słowenia. Jak Wam się podobają? Komentujcie tu i zapraszam także do zostawiania opinii na stronie :)

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

7 comments:

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Maravilhosos estes dedais e aproveito para desejar um bom Domingo.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

Ernesto. said...

Preciosa colección de dedales. He visto algunas, pero estos destacan.

Abrazo Agniezka.

Elisabete said...

They are so beautiful.
Have a good sunday.
Kiss

Pumukymanualidades said...

Lindos
Besos

Ирина(Ирика) said...

Оооо
Такие железные напёрстки часто в городах продаются!
Поздравляю с новыми экземплярами!)
Я тоже из отпуска привезла несколько))

cornelka2 said...

Piekne okazy podobny metalowy dostalam pozdrawiam

Amélia said...

Fantásticos dedais!
Beijos

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com