Sunday, April 17, 2016

Naparstki ze Słowacji

Nareszcie mam moje pierwsze naparstki słowackie! Długo to trwało, ale są! Jakiś czas temu udało mi się znaleźć Kolekcjonera, z którym mogłabym się wymienić na okazy z tego kraju, ale okazało się, że zbiera magnesy i niestety wymiana nie doszła do skutku. Na szczęście metalowe naparstki ze Słowacji w dwóch wersjach kolorystycznych pojawiły się w przedstawianym już przeze mnie czeskim sklepie i dzięki temu moja kolekcja wzbogaciła się o egzemplarze z nowego miejsca :)



http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

12 comments:

Elisabete said...

Very beautiful!
Kiss

mallaneska said...

Piękne.Bardzo mi się podobają.Zwłaszcza ta pierwsza kolorowa parka.

Dedales de bilbao said...

Muy bonitos y elegantes.
Besos!

Sabela said...

Muy lindos, como toda tu colección.
Un saludo y feliz semana.

Anek73 said...

Świetne! Gratuluję! :)

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Lindos e belos dedais.
Um abraço e boa semana.

Jadwiga Król said...

Piękne naparstki do kolekcji słowackiej:) Pozdrawiam

cornelka2 said...

Cudne!!!!!pozdrawiam

Unknown said...

Ja wlasnie od Stanislava mam naparstki ze Slowacji, niestety jest on wymagajacym magnesowym kolekcjonerem ;). Mnie rowniez dwa pierwsze najbardziej sie podobaja.

Pumukymanualidades said...

Muy bonitos.
Besos

Linda said...

Beautiful thimbles! :)

damar5 said...

Fajne,szczegolnie te ze zlotem :)
Poz.Dana

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com