Sunday, April 10, 2016

Czeskie skarby

Dzisiaj pochwalę się kolejnymi, niezwykle udanymi zakupami z czeskiej strefy naparstkowej :)

Na początek trzy przepiękne okazy ręcznie malowane przez panią Sonę Hrabakovą. Dokupiłam dwa o kwiatowych wzorach - z makami oraz niezapominajką. Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i wybrałam także kolejnego kotka.



Do kolekcji trafił kolejny egzemplarz wytwórni Dubi z oryginalnym zdobieniem - symbolem społeczności żydowskiej w czeskiej Pradze.


Wybrałam również kilka szklanych naparstków, z tym razem z matowego szkła, którego jeszcze nie miałam w swoich zbiorach. Trzy z nich nie posiadają żadnych zdobień, ale wybrałam także jeden z ręcznie malowanymi, kwiecistymi ornamentami.



O wszystkich czeskich naparstkach w mojej kolekcji możecie jak zawsze poczytać na mojej stronie w zakładce Czechy.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

19 comments:

strelicja said...

Same cudeńka! Te z matowego szkła - przepiękne!

damar5 said...

Maczki sa cudne :)
A gdzie Twoje sowki moge zobaczyc?
Poz.Dana

Agnieszka said...

Nie fotografowałam ich w sumie i nigdzie nie pokazywałam, ale może w takim razie pochwalę się tutaj jak nadrobię zdjęcia :)

Anek73 said...

Piękne! Czekam na przypływ gotówki, aby odwiedzić czeską stronę z naparstkami ;)

Pumukymanualidades said...

Preciosos todos.
Besos

mallaneska said...

Same wspaniałości.Mam wielka słabość do naparstków ręcznie malowanych.

Elisabete said...

Your thimbles are always gorgeous!
Kisses

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Belos dedais.
Um abraço e bom Domingo.

cornelka2 said...

Cudne !!! Jak wszystkie Twoje naparstki podrawiam

Ulencja said...

Kolekcja Twoja rośnie w zaskakującym tempie.... Cudowności pokazujesz...Z makiem jest super...Pozdrawiam pa...

Unknown said...

Ja mam ochote na te szklane. Ogladalam je juz kilka razy i ciagle nie moge sie zdecydowac. W rzeczywistosci wygladaja rownie ladnie jak na zdjeciach?

Agnieszka said...

Są bardzo ładne, chociaż osobiście wolę jednak chyba te przezroczyste, ale to kwestia gustu tylko i wyłącznie :)

xgalaktyka said...

Wspaniałe...zwłaszcza urzekł mnie ten błękitny w drobne kwiatuszki.
Masz cudowną kolekcję Agniesiu !
Trwam w podziwie :)

Amélia said...

They are wonderful,really Beautiful!
Kisses

Ирина(Ирика) said...

Как всегда,сплошное великолепие!!!Стеклянные-матовые интересны,но мне всё же нравятся прозрачность,у меня ещё ни одного такого нет,они мне карамельки напоминают)))

Dedales de bilbao said...

Muy bonitos pintados a mano y los de vidrio espectaculares.
Besos

Xymcia-dm said...

Kwiatki to moi faworyci - reszta też niezła :)
pozDrawiaM serdecznie :*

eda-1 said...

Wszystkie przepiękne! Pozdrwiam

SzycieUli / UlaSewing said...

Wyjątkowe i piękne! szczególnie te szklane- mają fantastyczne kolory!

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com