Monday, April 04, 2016

Materiałowe cudeńka z Korei

Za oknem przepiękne słońce, do mnie tymczasem przyleciało jeszcze kilka jedwabnych cudeniek z Korei Południowej. Kolorystyką znakomicie wpisują się w wiosenne klimaty. Miały być na wymianę, ale że pojawiły się wśród nich nowe wzory, które bardzo przypadły mi do gustu, postanowiłam, że zostają ze mną. Zamieszkały już w mojej nowej gablocie - kaszcie. Na pewno za kilka dni pochwalę się jak prezentuje się moja już odrobinkę wypełniona szuflada :)




Kilka dni temu pokazywałam już wykonane tą techniką materiałowe okazy, a wszystkie możecie zobaczyć na mojej stronie w zakładce Korea Południowa.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

10 comments:

Myśli pisane said...

Pierwszy raz takie widzę :0.
Ciekawe.....

mallaneska said...

Piękne.Nie dziwię się , ze zostawiasz je w kolekcji.
Pozdrawiam

Anek73 said...

Cudowne :)

Ирина(Ирика) said...

Из ткани,интересные!!

Ulencja said...

Niesamowite ....Tak pięknie uszyte....super...Pozdrawiam pa...

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Belos dedais.
Um abraço e uma óptima Terça-Feira.

Jadwiga Król said...

Piękne są te naparstki i na pewno miłe w dotyku:) Pozdrawiam

cornelka2 said...

Cudne !!!ach zachwycam sie nimi pozdrawiam

Elisabete said...

Lovely!
Kiss

tülin said...

I like silk thimbles.
I haven't :(
Kisses

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com