Friday, April 22, 2016

Niespodzianka od Uli

Dwa dni temu przyszła do mnie koperta z niespodzianką od Uli, mojej naparstkowej-blogowej Znajomej i Członkini naszego Polish Thimble Team.


W środku znalazłam przepiękną saszetkę uszytą i ozdobioną przez Ulę genialną aplikacją z naparstkiem, szkockie pyszności i uroczą pocztówkę. Bardzo, bardzo dziękuję za wyjątkowy prezent!


http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

12 comments:

mallaneska said...

Napracowała się Ula przy tej aplikacji.Świetna niespodzianka.

strelicja said...

Fantastyczna saszetka!

Xymcia-dm said...

Chyba trzeba zasiąść do maszyny hihi ;)
Super niespodzianka - wielkie uściski i udanego
weekendu moja droga Agusiu :*

Beata said...

Aplikacja urocza... Ale ciastka chyba najlepsze z twgo wszystkiego... Tez takie od Uli dostałam... Oszczędzam jak mogę bo takie pyszne...

cornelka2 said...

Super saszetka i niespodzianka pozdrawiam

Sabela said...

Un trabajo muy lindo y excelente regalo.
Feliz fin de semana

Unknown said...

Swietna niespodzianka :)

Elisabete said...

Nice gifts!
Kiss

Ирина(Ирика) said...

Замечательные подарки!!!Поздравляю)))

Anek73 said...

Śliczny prezent :)

SzycieUli / UlaSewing said...

bardzo się cieszę, że niespodzianka się udała! :)

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Gostei destas bolsas.
Um abraço.

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com