Friday, November 18, 2016

Niespodzianka od Ani i Ania w PTT

Znowu zaniedbałam bloga, a to wszystko dlatego, że dużo się dzieje. Za chwilkę wybieram się w służbową delegację, w zeszłym tygodniu pokonały mnie korzonki, które jeszcze nieco czuję, próbuję też tworzyć jakieś nowe biżuteryjne skarby... jednym słowem, jak zawsze chciałabym wszystko, a niestety tak się nie da.

Zamieniam nieco kolejność (bo jak wiecie staram się umieszczać wpisy zgodnie z kolejnością przybywania okazów w kolekcji) i dzisiaj pokażę, jaka piękna niespodzianka przyleciała do mnie od naszej Ani z Kłodzka.

Od bardzo dawna chodziły za mną ręcznie malowane naparstki z Opola. Taką porcelanę można napotkać u nas chyba w każdej Cepelii, ale nigdy nie udało mi się upolować okazów do mojej kolekcji. Pamiętała o mnie Ania! Dzięki Niej posiadam teraz dwie takie kwiatowe piękności.



W paczuszcze znalazł się także egzemplarz z miasta Ani, czyli Kłodzka oraz - również moje marzenie - ceramiczny naparstek z nietoperzem z Kopali złota w Złotym Stoku, nie do kupienia w sieci! Dziękuję bardzo, bardzo! Ach! No i jeszcze komplet pocztówek :)



Ania dołączyła także nareszcie do Polish Thimble Team! Witamy! Zapraszam do odwiedzenia zakładki PTT, gdzie możecie przeczytać kilka słów od Ani :)

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

17 comments:

mallaneska said...

Naparstki z Opola przepiękne.Nietoperz uroczy :)
Pozdrawiam i zdrówka życzę.

Elisabete said...

Fantastic!
Kiss

Jadwiga Król said...

Bardzo ładne i kolorowe są te naparstki:) Pozdrawiam

tülin said...

So lovely. Like a spring :)
Kisses

strelicja said...

Bardzo ładne!
Opolskie zdobienie jest wyjątkowo piękne!

SzycieUli / UlaSewing said...

Kwiatowe są przepiękne ale i ten z Kłodzka i szalony nietoperz świetne! :) pozdrowienia

Pumukymanualidades said...

Hermosa decoración de flores, preciosos.
Besos

Amélia said...

Magnificients!!!
Kiss

cornelka2 said...

Pieknosci zasila Twoja kolekcje nietoperz super.pozdrawiam

MS said...

Piękne są te opolskie wzory. Dzięki Ani mam i ja takie naparstki :). Buziaki

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Lindos e belos dedais, gostei bastante.
Um abraço e boa semana.
Dedais de Francisco e Idalisa

imawe said...

Kwiatowe naparstki z Opola są przepiękne !!!

Ирина(Ирика) said...

Прикольные напёрстки!!!

Xymcia-dm said...

Wszystkie naparstki śliczne ;)

artemis said...

Bardzo ładne te kwiatowo-ludowe
pozdrawiam Artemis

Anek73 said...

Bardzo mi miło znaleźć się w Waszym wspaniałym gronie! :)

izachica111 said...

Bardzo ładne naparstki i takie swojskie klimaty :)

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com