Friday, July 27, 2018

Gustav Klimt na naparstkach

Już od jakiegoś czasu przyglądałam się tym naparstkom, ponieważ - jak już wiecie - uwielbiam rosyjskie, ręcznie malowane prace. Dodatkowo, zachwycają mnie obrazy Gustava Klimta, a to motywy z jego prac przeniesione zostały na maleńkie naparstkowe ścianki.

Początkowo sądziłam, że zdobienia są inspirowane, ale - po sprawdzeniu tego w sieci - okazało się, że artysta podjął próbę odwzorowania autentycznych dzieł austriackiego malarza. Na moich naparstkach możecie podziwiać w miniaturze: Judytę z głową Holofernesa, Matkę z dzieckiem (fragment większego obrazu zatytułowanego Trzy okresy życia kobiety), Spełnienie oraz Medycynę.


Prezentowane naparstki znajdziecie na stronie mojej kolekcji w zakładce Rosja. Zachęcam Was również do zapoznania się z twórczością Gustava Klimta. Jestem ciekawa Waszych opinii.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

8 comments:

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Muito bonitos estes dedais baseados na obra de Gustav Klimt.
Um abraço e bom fim-de-semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

cornelka2 said...

Podobaja mi sie takie malowane naparstki sliczne sa pozdrawiam

eda-1 said...

Ja też bardzo lubię Klimta:) Uważam, że te naparstki są niesamowite - miniaturowe dzieła sztuki! Ogromnie mi się podobają. Pozdrawiam:)

Anek73 said...

Kocham Klimta! Mama wyszyła nawet dwa jego obrazy! Naparstki są cudowne!

https://przystanek-klodzko.pl/

Jadwiga Król said...

Wowww!!!!Przepiękne!!!Pozdrawiam

Elisabete said...

Wonderful!!!!
Kiss

Pumukymanualidades said...

Bellos todos.
Besos

Unknown said...

Rosyjskich naparstków nie pobiją żadne inne. Piekne obrazy zagościły w Twojej kolekcji :) .

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com