Tuesday, July 31, 2018

Niemiecka seria naparstków z bajkami

Być może zwróciliście uwagę, że pierwsza liczba licznika po prawej zmieniła się z trójki na czwórkę. Przyczyniła się do tego gromadka niemieckich, ręcznie malowanych naparstków, ozdobionych motywami z bajek.


Nie podjęłam się nazywania naparstków tytułami bajek, bo - prawdę powiedziawszy - niewiele z nich udało  mi się rozszyfrować. Zachęcam do przyjrzenia się wszystkim na stronie mojej kolekcji, może Wam się uda! Naparstki umieściłam w zakładce Niemcy. Znajdziecie je również w części poświęconej seriom, w zakładce nieznane.


Podejrzewam, że zestaw liczy 24, może 25 sztuk, ale niestety nie udało mi się go namierzyć. U siebie mam 19 okazów. Bardzo proszę o informację, jeśli wiecie coś więcej. Niestety, mimo poszukiwań, nie znam także wytwórni. Zamieszczam sygnaturę, może Wam coś powie?


Zapraszam serdecznie do obejrzenia z bliska wszystkich nowości i liczę na Wasze podpowiedzi, co do moich znaków zapytania!

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

6 comments:

Pumukymanualidades said...

Muy hermosos..
Saludos

mallaneska said...

Gratulacje z okazji nowej cyferki na liczniku.Świetna seria , niestety i ja mam problemy z rozszyfrowaniem niektórych bajek :)

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Muito bonita esta colecção de contos de fadas.
Um abraço e continuação de boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

Unknown said...

Aguś gratuluję przekroczenia 4 :). Seria prezentuje się uroczo. Niestety nie mam żadnego naparstka z tej kolekcji.

Ирина(Ирика) said...

Я такой немецкий мультик не видела, но напёрстки с мультяшными героями мне нравятся!!!

Jadwiga Król said...

Gratulacje za "przekroczenie" licznika:)A naparsteczki są cudowne:)Pozdrawiam

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com