Saturday, January 26, 2019

Nowy wzór od Royal Worcester

Do kolekcji przyleciały trzy, niezwykle przeze mnie lubiane, ręcznie malowane okazy wytwórni Royal Worcester. Szczególnie się cieszę z nowego wzoru, to znaczy nowego w kolekcji, bo powstał najprawdopodobniej jakoś w latach sześćdziesiątych. Mój nowy naparstek zdobią żółte i fioletowe krokusy.


Na dwóch pozostałych są znane mi już zdobienia - niezapominajki i sikorka, ale stworzone przez innych autorów niż te, które mam już na swoich półkach.


Zapraszam Was do obejrzenia wszystkich ręcznie malowanych naparstków Royal Worcester w dedykowanej zakładce na stronie kolekcji. Dzisiejsze nowości znajdziecie oczywiście także w sekcji Wielka Brytania.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

10 comments:

Elisabete said...

Precious thimbles!
Happy weekend.

Pumukymanualidades said...

Preciosos todos son muy finos
Besos

mallaneska said...

Piękne są.Gratuluję nowych świetnych okazów w kolekcji.

Jadwiga Król said...

Jakie delikatne i subtelne-super:))Pozdrawiam

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Lindos e preciosos dedais e aproveito para desejar um bom Domingo.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

cornelka2 said...

Cudenka sikoreczka przepiekna pozdrawiam serdecznie

Ирина(Ирика) said...

Очень нежные,приятные рисунки!!!

Anek73 said...

Prześliczne! Krokusy są zwiastunami niedalekiej wiosny!

https://przystanek-klodzko.pl/

tülin said...

Bardzo ładne naparstki ponownie. Uwielbiam sezon kwiatów krokus.
Pozdrawiam.

damar5 said...

Kwiatki ,ptaszki ,cudowne :)
Poz.Dana

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com