Saturday, March 30, 2019

Rosyjskie bajki i remanent w fotografiach

Zakochałam się w pracach pani Albiny Ustyugovej, dlatego do kolekcji trafiły trzy kolejne bajki: "Gęsi - łabędzie", "Czerwony kwiatuszek" i "Jednooczka, Dwuoczka i Trójoczka" oraz - prezent od autorki - wzór w stylu malarstwa z Mezen w zielonej kolorystyce. W ten sposób liczba rosyjskich naparstków przekroczyła 500 sztuk. Nowe okazy możecie obejrzeć z każdej strony na stronie kolekcji w zakładce Rosja. Gorąco zachęcam, bo warto!



Troszkę mniej ostatnio dzieje się na blogu, a to dlatego, że trwają przygotowania do Drugiego Spotkania Kolekcjonerów Naparstków! Widzimy się już za tydzień! Mam nadzieję, że nie możecie się już doczekać, tak jak ja. Poza tym przeprowadzam spory remanent w katalogu moich naparstków. Konkretnie zmieniam nazwy wszystkich zdjęć. Postanowiłam dodać do nich numery, zgodnie z tymi, które widzicie na stronie kolekcji przy każdym naparstku (tj. kod danego kraju w połączeniu z kolejnym numerem). To ogromna praca, która zajmie mi jeszcze pewnie ładnych kilka godzin, ale pozwoli na jeszcze łatwiejsze poruszanie się po zbiorze zdjęć, szczególnie w krajach, w których mam wiele okazów, jak na przykład Rosja.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

14 comments:

SzycieUli / UlaSewing said...

Piękne rosyjskie naparstki! Udanego spotkania za tydzień, na pewno bedzie wyjatkowe! I powodzenia w katalogowaniu, toż to ogrom pracy. Pozdrowienia!

Elisabete said...

Gorgeous thimbles!
Kiss

cornelka2 said...

No niezla kolekcja nowe superowe pozdrawiam

Anna said...

Cudne! Nie można oczu oderwać :)
Ja też czekam z utęsknieniem na to spotkanie!
Do zobaczenia!

Pumukymanualidades said...

Preciosos dedales
Besos

Claudia said...

Bellos dedales, felicitaciones por tu colección!

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

São fantásticos estes belos dedais.
Um abraço e bom Domingo.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

Ирина(Ирика) said...

Прекрасные сказки!!!Прекрасные напёрстки))
Поздравляю, они заслуживают отдельной полочки))

damar5 said...

Śliczne,uwielbiałam te bajki :)udanego spotkania i liczę na jakąś relację :)
Poz.Dana
http://damarwieczorowapora.blogspot.com/?m=0

Jadwiga Król said...

Piękne są te naparstki:) Też bardzo lubię rosyjskie naparstki:)Pozdrawiam

Amélia said...

Belíssimos dedais!
Bjs

strelicja said...

Wyjątkowo piękne!
Pozdrawiam serdecznie :)

Ulencja said...

Bajkowe...Pozdrawiam pa...

mallaneska said...

Fantastyczne naparstki.

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com