Tuesday, April 23, 2019

Naparstek z korka

Tego jeszcze w mojej kolekcji nie było! Dzięki Emilce i Michałowi na moją półkę trafił okaz wykonany z korka. Jak Wam się podoba? Naparstek zdobią kolorowe sardynki - kulinarny symbol Portugalii. Na wierzchu umieszczono hologram: MADE IN PORTUGAL, GENUINE PRODUCT. Portugalia jest wiodącym producentem korka na świecie. To z tego kraju pochodzi ponad 50 procent produkcji tego surowca.


Co ciekawe, w ostatnich dniach zauważyłam w mediach społecznościowych, na zdjęciach innych, zagranicznych kolekcjonerów, podobne naparstki. Bardzo się cieszę, że takie cudeńko jest już także u mnie. Kochani, bardzo Wam dziękuję za kolejny już, wyjątkowy prezent!


Na stronie mojej kolekcji naparstek dołączył do swoich kolegów w zakładce Portugalia. Serdecznie zapraszam do zwiedzania :)

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

12 comments:

Ирина(Ирика) said...

Из пробки очень необычные напёрстки!!!И рыбки на нём изображены замечательные!!!
Поздравляю,коллекция растёт!)

Pumukymanualidades said...

Es muy lindo este dedal de corcho con el pescado típico de Portugal
Besos.

cornelka2 said...

No takiego jeszcze nie widzialam cudny jest pozdrawiam

strelicja said...

Bardzo fajny! :)

Amélia said...

Lindo dedal com as tradicionais sardinhas Portuguesas.
Bjs

Elisabete said...

Gorgeous tradicional thimble!
Kiss

mallaneska said...

Świetny naparstek.

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Lindo este dedal de Portugal em cortiça.
Um abraço e continuação de uma boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

Anna said...

Wow! Jest wyjątkowy!

Claudia said...

Lindo dedal de Portugal Agnieszka!!Besos!!

Jadwiga Król said...

Piękny naparstek:) Ja niestety jeszcze nie mam żadnego naparstka z korka:)Pozdrawiam

damar5 said...

Okaz! Masz szczęście :)
Pot.Dana

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com