Saturday, August 24, 2019

Kolekcja bożonarodzeniowa wytwórni Bouchet Agateware Pottery

Naparstki z motywami okolicznościowymi są dość popularne. Można spotkać wątki bożonarodzeniowe czy wielkanocne, ale także egzemplarze powstałe na przykład z okazji Dnia Matki, zaślubin koronowanych głów, rocznic tychże (czyli tak zwanych "godów"), urodzin, rocznic urodzin, itd. Część okolicznościowych okazów na mojej stronie znajdziecie klikając tag Boże Narodzenie i Wielkanoc.


Dzisiaj jednak chciałabym podzielić się świeżym odkryciem. Pisałam kilka lat temu o inspirowanych kamieniem agatu produktach fabryki Bouchet Agateware Pottery. Spotkałam też pewnie kiedyś na jakiejś aukcji internetowej naparstek podobny do tych na prezentowanych zdjęciach. Niedawno dowiedziałam się, że stanowią one część 11-elementowej serii. W latach 1985-1995 powstawał co roku taki egzemplarz bożonarodzeniowy.


Udało mi się zdobyć sześć okazów z tego zestawu. Naparstki możecie znaleźć na mojej stronie w zakładce Wielka Brytania oraz w dedykowanej serii zakładce. Jak Wam się podobają? Macie u siebie jakieś "Bouchety"?

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

7 comments:

Pumukymanualidades said...

Bonito dedal conmemorativo
Besos

cornelka2 said...

Ale sliczne sa te naparstki pozdrawiam

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Que maravilha estes dedais e aproveito para desejar uma boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

Elisabete said...

Gorgeous!
Kiss

strelicja said...

Piękne naparstki!
Pozdrawiam serdecznie :)

Jadwiga Król said...

Przepiękne!!!Pozdrawiam

mallaneska said...

Wspaniała kolekcja.Gratuluję :)

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com