Sunday, March 01, 2020

Ale jaja!

Do kolekcji dołączyły moje ukochane, rosyjskie naparstki, ale tym razem - oprócz przepięknych wzorów - urzekł mnie ich oryginalny kształt. Takich jajo-kształtych form jeszcze nie miałam. Nowe okazy zdobią roślinne i zwierzęce motywy. Do opublikowania na stronie mam jeszcze kilka kolejnych, także zaglądajcie koniecznie!



Naparstki możecie obejrzeć na stronie kolekcji w zakładce Rosja. Na razie jest ich osiem. Zachęcam do obejrzenia wszystkich. Niektóre mają po dwie fotografie.

naparstek.com.pl
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

12 comments:

cornelka2 said...

Wszystkie cudne ale biedroneczka najcudniejsza .Wspaniale okazy pozdrawiam serdecznie

Elisabete said...

So cute!
Kiss

mallaneska said...

Przepiękne są.Rosyjskie malowane to jedne z moich ulubionych.

Ирина(Ирика) said...

Классные напёрстки!!!
Больше всего с медвежонком понравился!))

Claudia said...

Muy bonitos los dedales con esa forma curiosa. Que tengas una excelente semana Agnieszka!!

Anna said...

Są świetne! To teraz na Wielkanoc naparstki możesz włożyć do koszyczka ;)

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

São muito bonitos estes dedais russos.
Um abraço e boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

tülin said...

Gülümsetiyorlar :)
Sevgiler

Jadwiga Król said...

Przepiękne są te "Jaja":))))Pozdrawiam

Pumukymanualidades said...

Son muy bellos estos dedales.
Besos

Ulencja said...

Są super...Pozdrawiam Pa...

Ирина(Ирика) said...

Чудо,как хороши!!!
Поздравляю с приобретением)

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com