Thursday, March 24, 2016

Wiosenne wzory cebulowe

Kilka dni temu przyszła do mnie paczuszka z Czech z upolowanymi na wymianę naparstkami wytwórni Český Porcelán Dubí. Szybko okazało się, że pokaźne stadko zostanie ze mną, a to dlatego, że kilka wzorów, które już mam w kolekcji oznaczonych jest sygnaturą czechosłowacką, natomiast te, które zamówiłam są czeskie.




O manufakturze Český Porcelán Dubí możecie przeczytać tutaj, o wzorze cebulowym tu, a naparstki już są na stronie mojej kolekcji w zakładce Czechy.

Ach, no i muszę jeszcze koniecznie pochwalić się kartką świąteczną, jaką dostałam od Danusi! Bardzo, bardzo dziękuję! Kogutki są przepiękne i będą nam - jak co roku Twoje kartki - towarzyszyły przez cały świąteczny czas!


Życzę Wam pięknych, rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy i dużo, dużo słońca!

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

9 comments:

Anek73 said...

Śliczne! I urocza kartka :)

Zdrowych, pogodnych, ciepłych,
Świąt Zmartwychwstania Pańskiego,
wypełnionych radosną nadzieją budzącej się do życia wiosny
i wiarą w sens życia.
Pogody w sercu i radości,
a także kolorowych spotkań z budzącą się do życia przyrodą
oraz serdecznych chwil w gronie rodziny i wśród przyjaciół.

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Lindos e belos dedais.
Um abraço e uma Santa e Feliz Páscoa.

Elisabete said...

Great blue!
Have a good day.

Jadwiga Król said...

Bardzo sympatyczne naparstki i w dodatku w jedynym słusznym kolorze:))))Pozdrawiam i życzę Wesołych świąt.

Jolcia said...

Agnieszko :) Dobrych Świąt! Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Twoja kolekcja wzbudza zachwyt, jest tak oryginalna... że brakuje słów. I jeszcze ta Twoja dbałość w poszukiwaniu pomysłowych gablot! Pozdrawiam :)

mallaneska said...

Świetne cebulaki:)
Życzę spokojnych , pogodnych Świąt.

Sabela said...

Una colección preciosa, como todos tus dedales.
Feliz Semana Santa

cornelka2 said...

Piekne sa i niebieskie cos dla mojej corki. Agus zdrowych i pogodnych Swiat Wielkanocnych

Xymcia-dm said...

Super te cebulaki :) pozDrawiaM :)

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com