Saturday, October 28, 2017

Naparstkowe spotkanie z Martą

Mimo kompletnego braku wyczucia czasu ze strony wczorajszej aury (bo oczywiście oberwanie chmury, z gradem włącznie, trafiło mnie dokładnie podczas marszu na miejsce), bohatersko pokonałam przeciwności losu i dotarłam na spotkanie z Martą.


Marta od kilku lat mieszka w Anglii. Razem z trójką swoich Latorośli postanowiła wybrać się w podróż do kilku polskich miast. Odwiedzili między innymi Warszawę, więc nadarzyła się niepowtarzalna okazja, żeby zobaczyć się na żywo!


Rozmowom o naparstkach, i nie tylko, nie było końca. Bardzo miło spędziłam czas. Dziękuję Martusiu za urocze popołudnie, które będę bardzo miło wspominać. Tymczasem, wracamy do wirtualnego eteru, ale może zobaczymy się jeszcze kiedyś tu albo tam.


W spotkaniu naparstkozbieraczek oczywiście brały też udział naparstki. Kilka nowych okazów z Anglii oraz pamiątkę z Częstochowy lada dzień zobaczycie na mojej stronie.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

16 comments:

Asia Stefańska said...

Zazdroszczę spotkania, piękne okazy, pozdrawiam serdecznie i czekam na nasze spotkanie naparstkowe

Jadwiga Król said...

Tak to prawda inaczej jest spotkać się w realu:)Takie spotkania są bardzo sympatyczne.Mam nadzieję,że i nam się uda:)Pozdrawiam

tülin said...

How a lovely meeting :)

Beata said...

No proszę... A mnie nikt nie zaprosił... :(

damar5 said...

Fajnie sie tak spotkac i pogadac cos o tym wiem :) milo spedzone chwile :)
Oby wiecej i czesciej z pozdrowieniami Dana

Elisabete said...

Jak miło się spotkać! Ładne zdjęcia. Dobra niedziela.

Pumukymanualidades said...

Bellos dedales, y esta muy bien de vez en cuando conocer a las amigas glogueril.
Seguro que repetiréis otros encuentros.
Besos

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

É sempre bom estes encontros de coleccionadores.
Um abraço e bom Domingo.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

mallaneska said...

Fajnie tak się spotkać.Po minach widać ze dziewczyny miło spędziły czas.

cornelka2 said...

Widac ze spotkanie udane bo usmiech na twarzach super !!!

Ирина(Ирика) said...

Co za wspaniałe spotkanie !!!
To zawsze interesujące !!!

Anek73 said...

Ależ cudowne spotkanie! Zazdroszczę Wam Dziewczyny niesamowicie :)

http://przystanek-klodzko.pl/

Unknown said...

Agnieszko dziękuję, że znalazłaś czas i chęć, aby się ze mną spotkać. Bardzo żałuję,że nie będę mogła być na spotkaniu w kwietniu :(. Mam natomiast nadzieję, że jeszcze uda nam się zobaczyć kiedyś w realnym świecie :). Uściski.

ThimbleLady said...

To musiało być cudowne spotkanie. Naparstkomaniaczki łączcie się :)

Ulencja said...

Uwielbiam takie spotkania...Szkoda że mam tak daleko...Pozdrawiam pa...

OxiGra said...

Aaale wam dobrze :))) świetne są takie spotkania!

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com